Faq

Poštovné
Poštovné, varianty dodání a termín dodání zboží: Veškeré informace naleznete v sekci poštovné.

Dodáváte zboží i na Slovensko?
Ano, dodáváme i na Slovensko za pomoci České a Slovenské pošty.

Máte kamenný obchod?
Náš kamenný obchod se nachází v BassterdStudio, na adrese Vinohradská 100, Praha 3 - Žižkov.

Nemáte moji velikost oblečení, které chci. Co teď?
Napište na email crew@dbts.cz o jaké oblečení a velikost se jedná. Budeme se snažit Ti co nejdříve odpovědět, kdy tuto velikost budeme mít skladem.

Jak pečovat o oblečení?
Aby oblečení vydrželo dlouho jako nové, je potřeba se řídit pár základními pravidly. Oblečení vždy perte v pračce s teplotou nastavenou na 40°C a režimem pro bavlnu. Než oblečení hodíš do pračky obrať jej naruby (potiskem dovnitř). Při žehlení nastav žehličku na teplotu pro bavlnu a žehli oblečení naruby (potiskem dovnitř).

Nepřišel mi potvrzovací email o přijetí objednávky.
Potvrzení objednávky se odesílá automaticky, jakmile objednávku dokončíte. Kdyby náhodou potvrzovací email nepřišel, napište nám prosím na email crew@dbts.cz.

Mé objednané oblečení stále nedorazilo, ikdyž jsem obdržel email o odeslání a uplynulo již více než pět pracovních dní. Co teď?
V takovém případě jde o zpoždení ze strany České pošty. Občas se stává, že se zásilka někde zasekne, avšak většinou jde o zpoždění jen pár dní. Pokud toto nastane, pro jistotu napište email na crew@dbts.cz a my prověříme, proč toto zpoždění nastalo a kdy zásilku obdržíte.

Jak dlouho trvá vyřízení objednávky při platbě převodem?
Pokud jste již poslal/a peníze převodem na náš účet, viz. platba převodem, trvá ještě zhruba jeden až dva pracovní dny, než dorazí peníze na náš účet a my platbu zkontrolujeme. Pokud je vše v pořádku, ihned zásilku posíláme a obdržíte email o přijetí platby a odeslání zboží.

Objednal/a jsem si špatnou velikost. Je možné zboží vyměnit za jinou velikost?
Ano je to možné. Pokud je oblečení nenošené a neprané, lze jej vyměnit za jinou velikost. Zboží byste zaslal/a na adresu: Matouš Trávník , Ondříčkova 26, Praha 3, 13300 a my Vám pošleme správnou velikost, jakmile to původní obdržíme. Při objednávce vybírejte velikost pečlivě, následná výměna by totiž kvůli dalšímu poštovnému prodražila nákup oboum stranám.

Reklamace?
V případě reklamace vás prosíme o zaslání fotografie zboží a stručný důvod vaší reklamace, pomůžete nám tím celý proces velice urychlit. Naším cílem je především Vaše spokojenost a rychlost dořešení daného problému. Kontaktujte nás na emailu crew@dbts.cz a dohodneme se na postupu.