Reklamace

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Objednal/a jste si špatnou velikost nebo chcete vyměnit zboží?

Ano, samozřejmě je to možné a celý proces výměny řešíme jednoduše a rychle. Pokud je oblečení nenošené a neprané, lze jej vyměnit za jinou velikost, vrátit v lhůtě 14ti dnů anebo vyměnit za jiné zboží.

Postup:
1) Pošlete nám informační email o vašem záměru: výměna nebo vrácení zboží. Pište na crew@dbts.cz
2) Zboží zabalte, do zásilky vložte papírek s informací, za které zboží chcete vyměnit to stávající a popř. uveďte velikost. Vybírejte z velikostí, které jsou skladem v našem eshopu. Zboží zašlete na adresu: Matouš Trávník, Za Drupolem 407, Praha - Horoměřice.
3) Jakmile od vás dorazí zboží na výměnu, budeme ihned reagovat a kontaktovat vás emailem o průběhu vyřízení.

Při objednávce vybírejte velikost pečlivě, následná výměna by totiž kvůli dalšímu poštovnému prodražila nákup oboum stranám.

REKLAMACE

V případě reklamace vás prosíme o zaslání fotografie zboží a stručný důvod vaší reklamace, pomůžete nám tím celý proces velice urychlit.

Naším cílem je především Vaše spokojenost a rychlost dořešení daného problému.

Kontaktujte nás na emailu crew@dbts.cz a dohodneme se na postupu.